9 oct 2011

Sábados sabadetes

Aquesta entrada la vaig a fer en valencià, encara que tinga tropecentes mil faltes d'ortografia. Estos dos caps de setmana han sigut el que necessitava. Liberació, i desapareguda de l'estrés.
Aplec, Tirant Lo Rock, Malnon, Obrint Pas... Un gran cap de setmana, coneixer gent, vore coneguts, ballar ska, fer pogo, cantar amb ells. De lo milloret, oiga.


I ara ve aquest cap de setmana. Mercadet mijeval a Sagunt, compres i més compres, sobretot arracades per a els meus nous forats a les orelles. Va ser una compra rentable, si senyor. El dissabte em vaig fer el nou forat,abans d'anar cap a Burjassot. Amb un imperdible desimfectat, i cotonpel ho vaig aconseguir després d'estar un bon temps intentan-lo. 

I després, arreglar-se, fer-se el sopar i moltes més coses, per agafar un tren per a anar a València, després el metro per anar cap a Burjassot. Un altra volta, tornar a vore bons amics, li alegra a una el dissabte,vaja. Aspencat, Orxata i la Gossa. Votar, fer el cabra, perdre les sabates, casi caure't a terra... El millor va ser cantar me la fiques more, esperava ixa cançó amb impaciència. En conclusió, uns bons cap de setmana, que espere tornar a repetir ven promte. 






Gràcies :)

No hay comentarios:

Publicar un comentario